- Výbava
- Technická specializace
- Příslušenství
- Fotografie
Snow Rabbit 3 je díky své lehkosti, malým rozměrům a pohyblivosti na sněhu ideální pro práci v těžko dostupném terénu. Dostanete se s ním prakticky všude. S jeho výkonným a spolehlivým motorem budete mít dost síly pro zvládnutí všech náročných úkolů, které si pro vás zima připraví.
Snow Rabbit byl vyvinut italskou firmou Favero pro různé činnosti na zasněžených terénech, jako například:
- úprava menších sjezdovek
- příprava tratí pro sáňkování
- příprava běžeckých tratí
- doprava osob nebo věcí
- úprava parkovišť a příjezdových cest
- víceúčelové použití (civilní obrana, krmení zvěře, atd….)
Možnost výběru modelu:
- Snow Rabbit 3 – VM Motori 110 hp
- Snow Rabbit 3X – Kohler 132 hp
Přednosti tohoto stroje:
- excelentní obratnost a průchodnost terénem
- nízká hmostnost na povrch – tlak pouze 55g / cm2
- díky optimálně rozložené hmotnosti, kdy je váha stroje centralizovaná uprostřed, se dostanete i do extrémních míst, kam se jiná technika nedostane
- rozměr a váha stroje zaručuje perfektní průchodnost nejnáročnějším terénem
- šetrnný k povrchu
- kompaktní rozměry
- možnost převozu rolby na standardním vozíku – šířka pouze 2000 mm
- díky svým rozměrům se dostane do míst, kde projede sněžný skútr
- ideální pomocní pro práci na několika místech během dne
- spolehlivý, úsporný vznětový motor VM
- vyznačuje se nízkou úrovní hluku a spotřeby paliva
- splňuje i IIIB emisní normy
- motor je vybaven elektrickým ohřívačem pro snadný start
V Itálii, Švýcarsku, Finsku, Švédsku, Norsku, Rakousku a Německu je využíván vlekaři, chataři a samosprávami obcí pro úpravu chodníků, cest, terénů a tratí, přepravu osob a nejrůznějšího materiálu v zimním období. I u nás už našel své uživatele, kteří si tohoto “malého dělníka” nemohou vynachválit díky jeho mnohostrannému využití, spolehlivosti a jednoduché obsluze.
ROZMĚRY (v mm) |
|
Délka | 3 150 |
Délka (včetně přední radlice) | 3 950 |
Délka (včetně přední radlice a zdvihnuté zadní frézy) |
4 500 |
Délka (včetně přední radlice a sklopené zadní frézy) |
5 600 |
Šířka | 2 000 |
Výška | 2 250 |
Výška od země | 250 |
MOTOR |
|
Typ | 1) VM R754 IE4, 4-válcový naftový s turbem- Common rail 2) Kubota , V3800-CR-TE4 |
Obsah | 3 000 cm3
3 770 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 107 |
Max. výkon | 109 hp v 2600 ot./min.
100 hp v 2600 ot./min. |
Max. točivý moment | 420 Nm v 1100 ot/min.
330 Nm v 1300 ot/min. |
Výška | 2 250 |
Emise | Stage IIIB |
Předehřev motoru | Standard |
Palivo | Nafta |
Spotřeba paliva | 6L / 1h |
Obsah palivové nádrže | 60L |
HMOTNOST (v kg) |
|
Hmotnost bez zadní frézy |
1 890 |
Hmotnost včetně zadní frézy |
2 200 |
Celková hmotnost |
2 730 |
Maximální nosnost | 530 kg |
ELEKTRICKÝ SYSTÉM |
|
Napětí v sít | 12 V |
Magneto | 720 W |
Baterie | 110 Ah |
POJEZDOVÝ PÁS |
|
Délka pásu (dosedací plocha) |
2 750 mm |
Šířka | 680 mm |
Hnací kola | 2 |
Počet ozubených kol |
11 |
Pojezdová kola |
8 |
HYDROSTATICKÁ PŘEVODOVKA |
|
Pumpy s axiálními pístnicemi |
2 |
Hydrostatický motor |
HP Hydrostatic |
Nominální tlak |
350 Bar |
Počet ozubených kol |
11 |
Výtlak pístnice |
750 / 565 cm3 |
OPERATIVNÍ DATA |
|
Rychlost | 2 chody
0-19 km/hod 0-27 km/hod |
Minimální prostor k otočení |
0 m
Otočení kolem své osy |
Tlak na povrch |
55 g / cm2 |
KABINA |
|
Konstrukce chránící proti převrácení na střechu |
|
Typ | Tilt |
Počet osob | 2 |
Ovládací přístroje |
Jostyck s tlačítky |
Bezpečnostní pásy, Stereo + CD přehrávač, topení, zpětná zrcátka, přední potkávací a střešní světlomety, blinkry |
RADLICE STANDARD
|
|
Hydraulické polohy | 6 |
Ruční polohy | 2 |
Šíře | 2 000 mm |
Pásy a podvozek
Toto malé sněžné pásové vozidlo má kola z tvrdé pryže (2 ozubená a 8 hladkých kol), po kterých se v příslušném vedení pohybují dva pásy, konstrukčně řešené pro provoz v zasněženém terénu. Každý pás je vytvořen ze 4 pryžových pruhů s textilní povrchovou úpravou, na nichž jsou připevněny stoupací hliníkové příčky s vysoce odolnou ocelovou nebo aluminiovou výztuží. O vozidlo se přes silenblok opírá podvozek ze silných víceprofilových ocelových trubek, odolávající vysokému stupni namáhání.
Kabina
Karosérii tvoří komfortní kabina z pryskyřice a skla se speciální kovovou výztuží. Kvůli snadnému přístupu je kabina je osazena bočními dveřmi v přední části stroje. Velká prosklená plocha a dvě venkovní zpětná zrcátka umožňují rozhled všemi směry. Účinný systém vytápění obytné kabiny spočívá v přívodu teplého vzduchu průduchy mezi přístrojovou deskou a předním sklem. Proudění teplého vzduchu lze regulovat otevíratelnou střechou. Tento systém zaručuje neustálé obnovování vzduchu, který by se jinak srážel v prostorách předního skla a dveří.
Řízení
Řidič ovládá vozidlo pomocí pák, přídavná zařízení pak pomocí joysticku. Na přístrojové desce před řidičem jsou zabudovány: počítadlo motohodin, palivoměr, tlakoměr motorového oleje, teploměr chladící vody, kontrolka dobíjení, kontrolka žhavení, kontrolka světel a parkovací brzdy.
Úložný prostor
Zadní část vozidla tvoří velkokapacitní úložná plocha o rozměrech
Motor
4-taktní dieselový motor s elektronicky řízeným přímým vstřikováním, turbodmychadlem a mezichladičem common rail s cílem optimalizovat výkon a spotřebu paliva. Díky své spolehlivosti, jednoduchosti a snadné údržbě je vhodný pro použití v nejtěžších klimatických podmínek . Snížená spotřeba paliva a úroveň hluku, které charakterizují tento motor, jsou oceňovány koncovými uživateli. Systém čištění splodin (DOC + DPF s chlazením EGR) umožňuje motoru, aby splňoval emisní normy Stage IIIB. Spolehlivý, úsporný vznětový motor VM Motor je vybaven elektrickým ohřívačem pro snadný start v zimním období
Brzdy
Brzdící účinek dosažený hydrostatickým systémem zredukuje množství plnícího oleje hydrostatických motorů na nulu. Zapnutý brzdící systém parkovací a nouzové brzdy zabrzdí stroj s vypnutým a zapnutým motorem.
Hydraulika
Hydraulický pracovní okruh obsahuje ovládací čerpadlo, nainstalované přímo na motoru, kde pomocí distributorů dochází k ovládání předního příslušenství (čelní radlice nebo frézy na odklízení sněhu) a zadního příslušenství (přívěsu, vyhlazující radlice, frézy, zařízení na výrobu běžeckých stop).
Světla
Mimořádná pozornost byla věnována osvětlení, které usnadňuje práci v noci. Dva přední a jeden zadní světlomet na osvětlení frézy vytvářejí optimální viditelnost. Vedle toho elektroinstalace obsahuje také obrysová světla.
Přídavná zařízení
Ke sněžnému pásovému vozidlu je dodávána radlice na shrnování sněhu, mechanicky regulovatelná vysokorychlostní fréza, která se přizpůsobí nerovnoměrnému povrchu, a zařízení na výrobu běžeckých stop (jedné či dvou).
Převody
Stroj je vybaven hydrostatickým převodem s dvojicí axiálních čerpadel s variabilním obsahem, ovládajícím dva hydraulické motory, instalované přímo na hnacích kolech, s možností plynulé změny rychlosti 0 – 19 km/hod.